== Gestão de marcas | Branding ==

TYBOUT, A. M.; CALKINS, T. Branding. São Paulo: Atlas, 2008

KELLER, K. L.; MACHADO, M. Gestão estratégica de Marcas. São Paulo: Pearson Prentice, 2006

LINDSTROM, M. Brandsense. Porto Alegre: Bookman, 2007

AAKER, D. A. Building Strong Brands. Sydney: Simon & Schuter, 2002

HEALEY, M. O que é o Branding? Barcelona: RotoVision SA, 2008

MINAMIYAMA, H. World Branding: Concept, Stategy and Design. Tokyo: Graphic-sha, 2006

ENGLISH, M. Designing Identity: Graphic Design as a Business Strategy. Gloucester: Rockport Publishers, 2000

== Base para aula ==
KOTLER, P. Administração de marketing. São Paulo: Prentice Hall, 2000.
LAS CASAS, Alexandre. Marketing. Conceitos, Exercícios e Casos. São Paulo: Atlas, 2005.
RICHARS, Raimar. Marketing. Uma visão brasileira. São Paulo: Negócio, 2000.